איפה הכי כדאי לי לאחסן את האתר שלי

לבחור חברת אחסון אתרים טובה זה עניין של ניסיון והרבה תובנות, מי שבתחילת הדרך ראוי שיעשה מחקר ויקבל המלצות מקולגות, מאחר ולחברת אחסון האתרים שלכם יש השפעה משמעותית על תפקוד האתר שלכם. אם תבחרו חברה לא טובה האתר שלכם עלול לסבול מכל מיני בעיות כמו טעינת דף איטית, נפילות אתר, וירוסים, פריצות – דברים שבסופו של דבר יפגעו בעסק שלכם.

לעומת זאת, חברת אחסון אתרים טובה תדאג לזה שהאתר שלכם ירוץ בצורה חלקה וללא תקלות. זה חשוב במיוחד כאשר העסק שלכם הוא האתר ואז אתם צריכים פעולה חלקה של האתר עם כמה שפחות תקלות וגם אם יש תקלות אז שתהיה תמיכה ושירות לקוחות טובים. כשאנחנו מדברים על חברת אחסון אתרים שעומדת בסטנדרטים האלה אנחנו בדרך כלל מציינים את יופרס.

יופרס – אחסון אתרים למקצוענים

כיום, חלק גדול מבוני ומקדמי האתרים בוחר יופרס ולמרות שיש לא מעט סיבות לכך, אחת הסיבות העיקריות היא ממשק המשתמש האינטואיטיבי והנוח של יופרס. למעשה הממשק הזה מאפשר לכם לשלוט ולעשות דברים באתר שבחברות אחסון אתרים אחרות תצטרכו ידע בקוד על מנת לעשות את הפעולות האלו. רוצים לעשות שינויים משמעותיים באתר שלכם? הכל בלחיצת כפתור וללא צורך בהתעסקות מיותרת או בשימוש בשירות יקר של איש מקצוע.


בין היתר בממשק הנוח אתם יכולים לעשות את כל הפעולות הבסיסיות כמו – ניקוי קאש, ניהול תוספים, יצירת סאב דומיינים ועוד אופציות של ניהול האתר או ניהול חשבון המשתמש שלכם ביופרס. הבעיה היחידה היא – שאחרי שתשתמשו בממשק המשתמש הנוח שלהם, לא תרצו לעבור לשום חברת אחסון אחרת 🙂 טוב אולי זאת לא ממש בעיה.

יופרס – מעולים בשירות הוגנים במחיר

בשביל איכות משלמים. מכירים את המשפט הזה? אז לגביי יופרס זה נכון ולא נכון. זה נכון שמדובר באיכות, אך המחיר של יופרס הוא הוגן במיוחד אם מתחשבים בתוספים האיכותיים והיקרים שאתם מקבלים בחינם כשאתם נרשמים לשירות. בנוסף יופרס נותנת 30 ימים ניסיון חינם לכל מי שנרשם לשירות שלה, כך שתוכלו לבדוק בעצמכם אם הם טובים.

רוצים להירשם ליופרס? חכו רגע, השגנו לכם קופון הנחה של 5 אחוזים.
רוצים להשתמש בקופון? לחצו כאן והכניסו את קוד הקופון UP05MOJO

מצאתם את המאמר שימושי?
שתפו בקליק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו